Thursday, November 17, 2011

INTERVIEW YANG TAK ABEH2..

SALAM...

Rezeki baby kot, ibunya dpt interview L41...
Nk p ke x sama banyak..
Memang la xconfirm dpt..tp kebarangkalian tu ada...
tapi jawatan ni kontrak jer..huhu

Nape aku berbelah bahagi??
Sebab aku dh ada keja...
Tp keje swasta jer..
Dh berjawatan tetap...
Gaji pon ok laaa...
Ofis dekat je ngan umah..
Umah xyah sewa...
makan, mama masak..hehe
Xlama dh nk beranak..perut bulatku pon dh nampak..

Cane aku apply post ni?? ntah..aku pon x apply..
Ari2 aku ada antar resume secara internal kt makcik kawan aku
Dia gtau, nk pkai Peg Tadbir N41..so, aku email je la mcik dia..
Tut2 dpt itvw L41..alhamdulilah...
Rezeki oh rezeki....

Aku decide, nk try je la p interview tu..
Dapat xdpt blakang kira..
Yang penting..kita try dulu...(^_^)

No comments:

Post a Comment

aishey nafisa ais man