Friday, July 29, 2011

Jauh

jauh...
tu je ayat yg aku dok fikir tiap2 ari....
arini 29-7-2011..myb ari last husband aku antar n jemput aku dr ofis...owh, macam xmau percaya jer...1-8-2011 ni my hb dh kna bertugas kt tempat baru...sedih laaa...

dlm keadaan aku berbadan 2 & alahan yg teruk ni, hb plak kna p jauh...
dlm ati, pk nk resign n ikut hb jer...tp, aku kna pk byk benda lg...a.k.a pk jauh la kononnya....

hb on jer klu aku nk resign n ikut dia...
aku plak, cian kt hb klu aku ikut dia skg coz akn menyusahkan dia...aku bukan larat nk wpe pon skg.nk berdiri lama2 pon xleh coz cepat letih...nk masak??confirm la xleh...

tp ape2 pon, tgk la keadaan cmna nnti...aku doakan Allah owez murahkan rezeki kami..dolu2 pon dok juh, da kawen pon kna dok juh lg..naseb la naseb...cobaan....
semoga Allah kurniakan kesihatan bertambah baik kepada ku ini....no more vomit2...ameeen...

i luv u my hb
~wslm~

No comments:

Post a Comment

aishey nafisa ais man