Tuesday, September 8, 2009

XSUKA LAAAAA


aku xska laaaa..
nape la org asyik kaco idop aku...aku nk idop dgn tenang dan aman damai..
aku xkaco org..org jangan la kaco aku..klu aku tembak ngan payong ni barutau...
eemmmm..pose dh lebih setengah bulan dh pon.xsabar nk blk umah..xtau nape,aku ska sgt dok umah skg..dlu aku xska sgt blk umah..may be dh aman damai kot umah aku..dh xde hantu yg kaco..haha
arini ade test evidence..aku abeh rewrite notes dlm kul11 lebih smlm..kul1 konon nk tdo jap je n siap pesan kt romate jgn ttup lampu.bla terjaga smbil mamun2..asyik nmpk romate dok stdy..dia xtdo lg ke??or awal lg???hmm..jam aku dh bunyi..dok igt awl lg,dlm mamun2 aku ttdo lg..dh la xstdy abeh lg. kul5.30 romate kejut.."aimy,xnk bgn sahur ke??" haaa..da lewat pon..tp sempat gk aku makan bubur lambuk dayah bg smlm.nsb baik dh panaskan semalam..pas subuh trus la mandi konon nk fresh badan coz nk study.pas stgh jam je stdy,trus je ngantok...haha..xstdy xabeh lg pon..so,aku decide utk teruskan tdo la..kul9 jaga,iron baju n p mandi lg skali laaa..smbg stdy sket n siap p jwb test.mcm biasa laa..late half an hour jwb test..(bukan ape,bg chance kwn2 jwb dlu..sementara aku abehkan stdy yg xabeh2 ni.hehe) jawab 3 Q je dr 4 Q..tp alhamdulilah sume xdpt jwb n terlebih2 plak kes yg aku ingat..ni may be berkat doa org yg teraniaya..
esok ada open book test plak..civil procedure..kui..kui...tajuk,dgr2 cite "cause of action".....tolong doakan yee...

No comments:

Post a Comment

aishey nafisa ais man