Monday, September 14, 2009

RaMadhan TeRaKhiR


Sedih..tu la kot perasaan aku semalam time solat terawih..sob..sob...ni la ramadhan terakhir aku kt UDM ni.mlm ni class CPC n lusa aku blk.lama xlama aimy kt cni 7 tahun laaa...ramai tanya, "aimy x boring ke dok UDM ni lama2??"hahaha..aku rasa mcm soalan B_D_H jeee..nape la aku nk rasa boring plak..dorang xtau, aku sedih gler nk tggalkan UDM ni...rindu nasi kerabu,nasi minyak,kepok leko..bla..bla....pas grad ni confirm kerap gak la aku kna datang UDM ni..so, my Mr.S...nnti jgn la halang ye klu I nk dtg ganu..hehe..nnti kita datang sama2..(^0^)
dari zaman KUSZA to UDM..byk la perubahan yang aku nampak dengan mata aku yang silau sket2 ni..facilities memang makin ok..tapi students totally different from KUSZA momentos..(include me)...i'm back to my nature as...hmmm..x tercapai cita2 aimy dulu nk jadi ustazah..heee~~
back to my story bout last ramadhan..sedih gak coz ramadhan dah nk tinggalkan kita xlama je lg..nak balik pon mmg xsabar gak laa..nk wat kuih raya n tolong mama kemas umah..(luv u mama)..hope cuti raya ni dpt jumpe my man....rindu gler..last jumpe time midterm sem lepas je...tu la gambar terkhir aimy berbulan pose kt negeri teganu ni ngan housemate (dayah n tiqah)..gambar di sebelah hanyalah tontonan semata-mata..huuhuu
tata~~

No comments:

Post a Comment

aishey nafisa ais man